Mirisi u maloprodaji stvaraju

Mirisni identitet brenda

Pozitivan utjecaj na prodaju

Raznolikost između bredova

Bolju interakciju s kupcima

Produženje vremena kupovine

Perfecta Dreams – luksuzna i relaksirajuća atmosfera

Izazov: Perfecta, vodeći hrvatski brand luksuznog namještaja, željela je stvoriti sanjivu i opuštajuću atmosferu u svojim elegantno uređenim poslovnicama, u skladu s brendom koji simbolizira dobar san.

Rješenje: Implementacijom razglasnog sustava i glazbenih playlisti (Lounge, Jazz, Spa & Relax) postignuta je relaksirajuća zvučna kulisa. U kombinaciji sa sofisticiranim mirisom pačulija, stvoren je poseban ambijent koji kupcima pruža jedinstven i ugodan doživljaj.

LEi – Bezvremenska elegancija s mirisom romantike

LEi je  hrvatski brend elegantnog i sofisticiranog nakita čija ljepota leži u jednostavnosti, oplemenjenog dijamantima, biserima i dragim kamenjem. Inspiriran simbolikom cvjetnog vijenca kao znakom dobrodošlice, ljubavi i blagostanja, LEi svoju filozofiju prenosi i u ambijent poslovnice u Gajevoj 4.

Prostor odiše delikatnim floralnim motivima, a doživljaj je zaokružen pažljivo biranim mirisom Paris Chic, s notama ruže, breskve, jasmina i mošusa, koji naglašava toplinu i senzualnost brenda. Atmosferu dodatno obogaćuje sofisticirana glazba – lounge, retail i easy listening – čineći svaki posjet LEi poslovnici čarobnim i nezaboravnim.

Najpopularniji mirisi u maloprodaji